Ik gebruik Murena.io en mijn cloud is vol. Wat kan ik doen?
De reden waarom de Murena cloud telkens vol zit, zal niet zijn vanwege de mail zijn maar vanwege de foto's (en video's) die standaard ook gesynchroniseerd worden naar de cloud.
Dit kun je op 2 manieren oplossen;
1. Extra cloud ruimte aanschaffen.
Dit kun je doen in jouw Murena.io account.
2. Stoppen met het synchroniseren van foto's en videos naar de cloud.
Dit kun je als volgt doen.
Stoppen met synchroniseren
Als je gaat naar Instellingen - Accounts - 'Jouw" Murena.io account - Accountsynchronisatie. Hier kun je aan- en uitvinken wat je allemaal met de Murena cloud wilt synchroniseren. Waarschijnlijk staat Afbeeldingen en video's hier aangevinkt. We raden je aan deze uit te zetten.
Bestanden verwijderen
Daarnaast is het zinnig om via een browser naar Murena.io gaan, daar in te loggen, en de bestanden te verwijderen die je niet in de Cloud hoeft te hebben. Onder de tab Bestanden en Gallery kun je bestanden, foto's en video's verwijderen uit de cloud.
Vergeet niet ook de prullenbak daar te legen. Anders zal de boodschap blijven komen, omdat de grootte van alle bestanden groter zal zijn dan de gratis 1 GB.
Succes!