Ik heb een Murena mail account en nu is de Murena cloud vol! Wat te doen?
Als je de cloud van Murena.io wilt gebruiken, dan kun je natuurlijk meer ruimte kopen. Dit kun je regelen op de site Murena.io.
Maar, klopt het dat de Murena cloud vol is. Wat staat er allemaal op?
Als je alleen maar de gratis 1 GB wilt gebruiken, en waarschijnlijk alleen maar de mail van Murena.io gebruikt, hoe kan dan de cloud van 1 GB opeens vol zijn!
De reden waarom de Murena cloud telkens vol zit, zal hoogstwaarschijnlijk niet zijn vanwege de mail zijn maar vanwege de foto's (en video's) die standaard ook gesynchroniseerd worden naar de cloud.
Dit kun je aanpassen als je gaat naar;
Instellingen - Accounts - 'Jouw" Murena.io account - Accountsynchronisatie
Hier kun je aan- en uitvinken wat je allemaal met de Murena cloud wilt synchroniseren. Waarschijnlijk staat Afbeeldingen en video's hier aangevinkt. Ik raad je aan deze uit te zetten.
Daarnaast is het zinnig om via een browser naar Murena.io gaan, daar in te loggen, en de bestanden te verwijderen die je niet in de Cloud hoeft te hebben. Hier kun je reeds gesynchroniseerde foto's en video's verwijderen uit de cloud. Anders zal de boodschap blijven komen, omdat de grootte van alle bestanden groter zal zijn dan de gratis 1 GB.
Vergeet niet ook de prullenbak te legen.